آغاز پیش‌فروش تویوتا RAV4 ADVENTURE PLUS با پلاک ملی از سوی آذریوردسال

به گزارش اخبار ملت به نقل از روابط عمومی شرکت آذریوردسال، طبق اعلام شرکت، قیمت نهایی خودرو ۶۴ میلیارد ریال (۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) تعیین شده و متقاضیان باید ۷۰ درصد مبلغ خودرو را به‌صورت پیش‌پرداخت نقدی از طریق پنل کاربری اختصاصی درگاه پرداخت آنلاین واریز کنند.

زمان تحویل خودرو نیز حداکثر ۶۰ روز کاری پس از تکمیل فرایند خرید اعلام شده است.

این مدل از تویوتا RAV4 با پیشرانه ۱۹۸۷ سی‌سی و قدرت ۱۷۰ اسب بخار، شتاب صفر تا صد ۹.۵ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۹ لیتر در هر صد کیلومتر، از جدیدترین محصولات عرضه‌شده شرکت آذریوردسال است.

خودروی RAV4 ADVENTURE PLUS به سیستم انتقال قدرت AWD، گیربکس CVT با فناوری Direct Shift و ۱۰ دنده مصنوعی مجهز است.

تویوتا RAV4 ADVENTURE PLUS

همچنین بهره‌گیری از سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ مانند VSC، ABS، EBD، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، هشدار برخورد، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری و ۶ کیسه هوا، از ویژگی‌های شاخص این مدل به شمار می‌رود.

تویوتا RAV4 ADVENTURE PLUS

از نظر امکانات رفاهی، این خودرو به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تمام‌لمسی، صفحه کیلومتر دیجیتال، سیستم تهویه دو کاناله اتومات، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف، فرمان چرمی با تنظیم عمق و ارتفاع و پشتیبانی از CarPlay و Android Auto  مجهز است.

طبق اعلام آذریوردسال، این مرحله از فروش شامل هیچ‌گونه سود مشارکت یا سود انصراف نبوده و تمام جزئیات فنی، رفاهی و ایمنی خودرو از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به نشانی azeryurdsal.com  در دسترس متقاضیان قرار دارد.

همچنین ببینید

به گزارش اخبار ملت: از طریق یک سازوکار قانونی به نام «تجمیع مالیاتی»، آنها مجازند زیان‌های یک پروژه را از سود پروژه دیگر کسر کنند. در عمل، این به معنای آن است که سود حاصل از گنجینه ملی، به جای سرازیر شدن به مخزن خزانه، صرف پر کردن چاله‌های مالی پروژه‌های دیگر می‌شود. این نشتی مداوم، دولت‌ها را به سمت یک استراتژی هوشمندانه سوق داده است: «استراتژی سیلو‌های مالیاتی» یا حصارکشی (Ring-Fencing)؛ رویکردی که هر پروژه معدنی را در یک سیلوی مالی مجزا و غیرقابل نفوذ قرار می‌دهد.

یادداشت و مقاله‌ای از «رضا موسایی» سیاست‌پژوه معدن

خزانه ملی را هم‌چون یک مخزن بزرگ تصور کنید که قرار است از طریق درآمد‌های معدنی پر شود. اما این مخزن یک نشتی بزرگ و پنهان دارد. شرکت‌های بزرگ معدنی، اغلب یک معدن بسیار سودآور را در کنار چندین پروژه اکتشافی پرهزینه و نامطمئن اداره می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *